Livet är inte bara en fest



Utan också en dans genom en tunnel av Nerium.
Det blommar för fullt på Deniz Sehir



Även lite vardagsrutiner följs. Maries dagliga morgonpromenad
innan frukosten.



Vaktmästare Persson tar sitt morgonpass i poolen,
för att sedan ta en runda för att se om allt är OK




Nyheterna läses och det lyssnas på radio Kalmar.



Tvätt.....



Städ.......



Och matlagning




Även tungt fysiskt trädgårdsarbete




Inte lika ansträngande



Ett och annat korsord löses och några "goda" böcker läses



Perssons Alltjänst. 24-7. UPA



Här en åktur med Margie från Scottland



Vad gör han nu herr Persson ?


Jaha. Jag förstår.
Han låtsas att han är teknisk.



Äventyret slutade på närmaste verkstad, där man skruvade fast
avgasröret. Kostnad 10 TL (ca. 40 kr)
Starkt jobbat Lasse.



Vi har inte sett så mycket folk vid poolen på Deniz Sehir sedan vi
köpte vår lägenhet.
Roligt med olika nationaliteter och åldrar



Vi föredrar att ta ett dopp i havet, där det nu är ca 25 grader



På söndagseftermiddagen träffade vi dessa trevliga ungdomar från
Niccosia i "Lagunen" De ville bjuda på grillade lammkotletter och öl.

Ett litet fel bara, de höll på Fenerbatche.

Kommentarer
Postat av: Maggan i Hammarstrand

Hej Lasse och Marie!

Härligt att följa era dagar/veckor/månader på DS.

Jag längtar verkligen att få komma "hem" dit. Får vänta till augusti innan jag tar mig en tur med goda vänner. Nu när stora delar av min familj är där tänker jag extra mycket på er alla.Tack för alla trevliga och roliga inlägg och foton. Ha det fortsatt bra! Kramar från M & M

2012-06-04 @ 18:05:39
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att följa er blogg...alla fina och trevliga bilder gör att man längtar ännu mera! Ha det fortsatt bra...Kram Bitten

2012-06-04 @ 23:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0