Hotell Cratos & ny kompis

På det 5 - stjärniga hotell Cratos, har de ett bra erbjudande.
Man betalar 25 TL i inträde. Och kan då använda poolen.
 
Mycket fin sandstrand och bad. Sanden blir inte varm.
 
Du får solsäng och parasoll.
 
Och det bästa.....dina 25 TL du betalat i inträde, kan du äta och dricka för inne
på serveringarna . Och inte så dyrt på baren tex Cesarsallad 15 TL.
 
Det går även att hyra dessa härliga solsängar.
 
 
 
Om man tröttnar på sol och bad, finns det annat att göra.
 
 
Maries nya kompis, Benny. Han har flyttat in från gatan till ett engelskt par,
som bor i området bredvid oss.
 
En pigg och trevlig liten hund, som gärna följer med på morgonpromenaden.
Benny är f ö döpt efter Benny Andersson i ABBA.
 
Det är mycket trevligt att få en kommentar ibland. Mycket enkelt.
Tryck på kommentar under blogginlägget, skriv ditt namn ( om du vill
förstås ), din mailadress ( publiceras inte ) och en kommentar,
och tryck på skicka kommentar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan i Hammarstrand

Haha va roligt. Lille Benny hängde med mig en bit varje morgon jag var ute, men jag sprang ifrån honom. Han väntade dock tålmodigt tills jag kom tillbaka:) Cratos verkar super! Dit måste jag åka också.
Vi ses till helgen, då kommer jag ner för att stanna ett tag!

2013-09-10 @ 11:58:23
Postat av: Anonym

Ser härligt ut! Vilket mysigt hotell! Dit måste vi åka!
Nu längtar man verkligen!

2013-09-10 @ 16:15:22
Postat av: Tina Hallqvist

Jätte trevligt hotell. Det bästa av allt är att man får äta och dricka för hela inträdes slanten.

2013-09-10 @ 16:52:10
Postat av: Marianne

Det ser fint ut på Cratos,måste dit next time!Va söt Benny är.
Om man ändå vore där redan....

2013-09-10 @ 21:07:38
Postat av: Karin Moberg

Skulle man nästan kunna tänka sig att besöka det hotellet :)Det är så roligt att få se alla era fina bilder :)Men vad händer med Benny när de åker tillbaka till England eller bor de permanent på Cypern?

2013-09-11 @ 14:06:58
Postat av: Marie P

Bennys husse och matte bor här permanent, Karin. Men tyvärr finns det en hel del vildhundar, som är väldigt tillgivna och naturligtvis hungriga.

2013-09-11 @ 15:35:56
Postat av: eva gottmo

Tack för att jag får vara med på ert fantastiska Cypern. Så kul, så kul

2013-10-06 @ 14:58:10
Postat av: Robban Kalmar

Härliga bilder verkar vara en plats där man
verkligen kan koppla av....

2014-01-15 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0