Stretching och knock it off i Panchovillan

 
 
Självklart tillbringade vi en kväll hos Pancho. Här har vi det färglada huset i kvällssol.
 
Vacker lampa.
 
Skål tamenfan...
 
Efter något glas vill man ju visa sig på styva linan. Titta vad vig jag är.
 
Ser farligt ut. Tänk om ryggen låser sig......
 
82 år ung och vig som en gymnast.
 
 
Något yngre men med samma smidighet?
Aj oj aj aj. Persson är "lite" stel i kroppen. Med vad annat kan man förvänta efter några dagars
hårt arbete.
 
Det var då själva faen. Kan gammelgubben så kan väl jag.
 
 
Jag ger upp. Återigen vill jag poängtera att jag självklart fixat detta, om jag inte hade målat
staket i två dagar.
Dags for Knock it off. Nu är man på mammas gata.
 
Segrande laget.
 
Lite tilltugg på altanen innan middagen.
 
En liten "garre" till kaffet är ju aldrig fel.
 
Pöss på er.
Till hösten har denna kaktusblomma förvandlats till en god ätbar frukt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va´ rädd om kroppen Lasse så du kan komma hem och spela golf med din lekkamrat. Håll dig till det du är bra på...drick. Krama Mari från mig.
/LS

2014-05-15 @ 08:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0